2010. január 6., szerda

2010 egy új kezdet.

Az eddigi játszadozás és ismerkedés után, elkezdünk valóban modellezni.
A létszámunk kissé megcsappant, de ezt nem is bánom, mert legyünk inkább kevesebben, de az eltöltött idő valóban munkával és tanulással teljen.
Az idei első foglalkozásunk még nem munkáról szólt, mert a fene sem gondolta, hogy január negyedikén még nem élet az élet, így hiába utaztam Pestre, nem tudtam anyagot venni a szakkörnek.
Lett volna ugyan mit csinálnunk, de nem volt miből, ezért inkább csak ismerkedtek a hajóépítéssel, mert a bemutató darabot a téli szünet alatt itthon megcsináltam nekik.
Ezt kézbe foghatják, forgathatják, tanulmányozhatják, mert ez alapján építik majd a sajátjukat.
A kezdő létszám tizennégy fő volt, ez mára nyolc biztos, és egy még gondolkodóra csökkent, de biztos ami biztos alapon, én tíz hajó építésére készülök.
Inkább legyen egyel több előkészítve, mint kevesebb.

2 megjegyzés:

  1. remélem sikerrel jártál!
    írj megint!

    VálaszTörlés
  2. Tisztelettel köszöntöm önt,én nem rég regisztráltam ezen a helyen. Az ügyben írók önnek,hogy rendkívül megtetszett ez a hajó és nem tudom hogyan juthatnék hozzá a tervrajzához,mert szeretném megépíteni. Jó magam is szeretek játszani és számomra mindig kihívás volt valamit alkotni,mások szerint jó a kézügyességem és én ezt ki is használom,ha van rá időm. Tisztelettel: Kovács Gyula Tolna megye,Hőgyész.

    VálaszTörlés